Bříško 1

14. ledna 2013 v 12:15 | Sarah |  Cvičení
Koleno k hlavě

Cviky na břicho - 1

Výchozí pozice je podobná kliku, přesně jako na obrázku. Nejdříve si vyzkoušej balanc a nadzvedni levou nohu, poté se pokus dostat koleno co nejvíce k tělu. Hlavu skloň, záda vyhrb. Tímto cvikem posiluješ nejen hloubkové břišní svaly, ale i svaly kolem páteře a ramen.



Posouvání kolena nohoru a dolů

Cviky na břicho - 3

Na další cvik navážeš ze stejné pozice, tedy z kliku. Tentokrát však koleno bude celou dobu pokrčené a bude mířit k lokti pravé ruky. Celé tělo musí být zpevněné a záda s hlavou jsou v jedné rovině. Koleno tahem posuň na pravé zápěstí a zase zvedni k lokti. Tento cvik se může zdát ze začátku krkolomný a těžký, ale stačí párkrát ho vyzkoušet a tvoje bříško ti samo ukáže výsledky.


Obrácený klik

Cviky na břicho - 2

Sedni si na podložku s nataženýma nohama. Rukama se opři o zem a vypni bříško do světa. Celé tělo musí být zpevněné a v jedné rovině, chvíli (dvě vteřiny) v póze "obrácený klik" vydrž poté, zadeček vrať do původní pozice, ale nesedej si!


Vykopávej!

Cviky na břicho

Přetoč se na bok, tělo podepři rukou a zvedni se od země tak, aby ses dotýkala pouze levou rukou a chodidlem levé nohy. Pro lepší balance volnou roku rozpaž, můžeš do ní dát činku, jako trenérka na obrázku. Pravou nohu tahem vykopni do strany.


Svíčka

Cviky na břicho - 5

Když se snažíš udělat svíčku, břišní svaly pracují na plné obrátky. Takže se jde na věc. Nohy nemusíš mít propnuté, ani se snažit o dokonalou svíčku. Důležitý je moment, kdy je dostáváš nahoru. Proto cvik prováděj opravdu šnečím tempem. Protáhneš tak i zádové svalstvo a uvolníte se.


Opři se o zeď

Cviky na břicho - 4

Ale nohama! Tento cvik je krapet náročnější, proto ho vyzkoušej až po měsíci poctivého tréninku. V póze vajíčka se pokus vydržet co nejdéle.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama